fredag 4 april 2014

Nyheter i garnsamlingen - Easyknits!

In i det sista hoppades jag på att vi skulle klara av att åka till SiV i år. Men en lång utflykt med drygt en vecka gammal bebis kändes övermäktig. När jag dessutom insåg att jag knappt stickat under den tiden vi varit hemma så blev det rätt självklart att det enda vettiga var att stanna hemma...
Men sen fylldes mitt instagramflöde av bilder från Easyknits försäljning på Grötö, bilder på underbara härvor i de saftigaste färgerna. Och jag ångrade bittert att jag inte skulle orka ta mig ut på äventyret. Då erbjöd fantastiska Eddy sin hjälp och shoppade åt mig.
Och vilka härvor Eddy valt åt mig!
Färgerna är magiska och helt i min smak. Garnerna i sig är underbara de med - ulliga trots superwashbehandlingen, spänstiga och mjuka. Det ska bli fantastiskt roligt att testa garnet.


Tusen tack, Eddy!


Och sist men inte minst: Tack för alla snälla kommentarer och lyckönskningar! Det värmer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar